77

האיש הביט בה והושיט את ידו כמבקש נדבה.

"אולי תעזרי?", אמר.

סאם הסתכלה על ידו המושטת. היו בה כמה מטבעות מלוכלכים.

"אני מצטערת", אמרה. "אין לי כסף בכלל".

"בכלל?", האיש הסתכל עליה בגבות מורמות.

סאם הרימה גם היא את גבותיה.

"כן", אמרה בנימה מעט אסרטיבית, "בכלל".

"איך זה יכול להיות?", שאל האיש.

"אין לי וזהו", אמרה.

"אבל יש לך תיק כזה גדול".

"מה?".

"התיק שלך, הוא כזה גדול".

"מה הקשר?".

"בטוח יש לך כסף או משהו שאת יכולה לעזור".

"לא", אמרה סאם. "אין לי".

"בטוח?".

"בטוח".

"אז בשביל מה יש לך כזה תיק?".

"מה זה עניינך?", שאלה סאם בטון נעלב-כועס.

תחלואיה של העיר חזרו ופגשו בה בבת אחת.

"אני רק אומר", אמר.

13798866-euro-coin-on-a-man-s-palm

להשאיר תגובה

